مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 22:502020-12-26سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 6 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: هم اکنون تعداد بیش از 230 خانواده زندانی نیازمند مورد حمایت امداد بوده و از خدمات و حمایت های کمیته امداد در استان برخوردار هستند.

وی افزود: امسال در این زمینه تاکنون 2 میلیارد و 124 میلیون ریال به 58 خانواده در این استان پرداخت شده و در این زمینه آماده هم افزایی با دستگاه های دیگر و ادامه همکاری با اداره کل زندان های استان هستیم.

12 ساعت تلاش بی وقفه برای یافتن فرد مفقود شده در  بخش سیوان علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات منطقه ملگه گون شهرستان سیروان توسط نیروهای هلال احمر خبر داد و گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن احدی از شهروندان استان در ارتفاعات منطقه ملگه گون شهرستان سیروان بلافاصله 3 تیم امداد و نجات به استعداد 10 نفر از مرکز استان به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

وی افزود: با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر و نیروهای محلی در تمام ساعات شب خوشبختانه فرد مفقود شده که به دلیل تاریکی هوا و خرابی وسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام